Kampanje Golfheftet

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 18. oktober 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets julekampanje. 2 stk Golfhäftet = gave på kjøpet. Kampanje fra 18/10 til 31/12.

Ho-Ho-Hole in one på årets julekampanje
2 Golfhäftet = gave på kjøpet
Vi kan begynne å se frem til en riktig god jul, gaver under treet og et godt nytt golf-år. Benytt anledningen til å gi bort mer golf og nye golfopplevelser til dine nære og kjære dette året. Med Golfhäftet finner du den beste og mest golf-aktige julegaven med bare ett klikk!
For hver 2 stk. Golfhäftet du kjøper får du velge en ekstra gave - uten ekstra kostnad! Det finnes tre gaver å velge mellom: et par golfsokker fra Lannersocks, en varm golflue fra Fifty4 Perfect Score og et sett LifeTime Peggar som du kan bruke om og om igjen.
Gavene holder så langt lageret rekker – så det er førstemann til mølla! Du vet vel at klubben din også får en julegave fra deg når du kjøper Golfhäftet? Hjemmeklubben din tjener nemlig penger når du kjøper Golfhäftet via dem. Klikk nedenfor for å bestille fra klubben, allerede i dag.
Det finnes alltid noen du kan gi bort et Golfhäftet til. Kjøp et til deg og vennen din, partneren eller noen du vil skal spille mer golf neste år.
Pris per stk.
Golfhäftet 2022: 495 kr