Klubbmesterskapet 2022 - mor og sønn forsvarte familiens ære

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 21. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Etter to intense spilledager kunne til slutt Magnus Grøtvedt og Heidi Pedersen Grøtvedt krones som klubbmestere 2022.

Det lå et aldri så lite sus av forventning over første tee da klubbmesterskapet 2022 ble slått igang i strålende sol lørdag morgen. Banemannskapet hadde levert fra seg en helt eventyrlig bane, og med det varslede griseværet mer eller mindre fraværende hele søndag, var det en fornøyd turneringskomite som til slutt kunne dele ut pokaler, heder og ære.

Klassevinnere

Klubbmesterere av året ble

Herrer: Magnus Grøtvedt
Damer: Heidi Pedersen Grøtvedt

De øvrige klassene ble vunnet av

Herre senior + 50: Jan Olav Anseth
Herrer supersenior + 70: Alf Henrik Hansen

Damer senior + 50: Heidi Pedersen Grøtvedt

Netto score herrer: Svein Valle
Netto score damer: Birthe Rasmussen

Klubbmester putting: Stein Rasch

Vi gratulerer klubbmesterne og samtlige klassevinnere og øvrige spillere for glimrende innsats.

Fra venstre: Heidi Pedersen Grøtvedt, Svein Valle, Jan Olav Anseth, Magnus Grøtvedt og Alf Henrik Hansen. Birthe Rasmusen var ikke til stede da bildet ble tatt.

Puttingkongen: Stein Rasch