Tron Dahl nr. 2 i kl 4 under NSG Landsfinalen på Atlungstad

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 2. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Et verdig punktum på en strålende sesong for Ski GK.

Ski GK stilte med fem spillere til landsfinalen. Alf Henrik Hansen, Stein Rasch, Kristin Ohnstad, Tron Dahl og Jan Olav Anseth. Landsfinalen er punktum for NSG-sesongen, og det er gjerne forbundet med stor stas å delta her. Nytt av året var at det ble operert med «cut» etter lørdagens runde. Stein og Alf Henrik, sammen med de andre som ikke klarte cut’n, ble henvist til Mjøsen GK og «Lucky looser»-turnering der søndag.

Tron (til høyre på bildet) leverte stødig golf gjennom helgen, og ble nr. 2 i klasse 4. Hans samlede score ble minus 1. Kristin (i midten) og Jan Olav (til venstre) nådde ikke opp til premiebordet denne gangen.

Takk for innsatsen i NSG-turneringene gjennom sommeren, alle seniorgolfere i Ski GK. Dere er virkelig med på å sette Ski GK på kartet til Norsk Seniorgolf!

Her kan du lese mer om NSG landsfinale

Bildet under: Vinnere av landsfinalen og Order of Merit 2024