Åpningsturneringa 2024

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 21. april 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Overlegen seier til Hansen/ Samuelsen

Tett bak toppen

Kald nordavind preget formiddagen på en ellers solfylt og fin dag. John Hansen (Mørk GK) og Trond Samuelsen  (Ski GK) viste klasse og rullet over målstreken på -10. Et lite lysår bak på -4 kjempet herrene Olav Eskerud (Ski GK) og Arne Kristian Sæther  (Ski GK) en durabelig kamp mot to gamle Siggerud helter Steinar Carlsen (Ski GK) og Olav Moger (Ski GK). Begge parene endte på -4. Eskerud/ Sæther kvalifiserte til andreplassen mens Carlsen/Moger stakk avgårde med bronsen.

Ungutta Jacob Velle (Østmarka GK) og Magnus Kolve (Mørk GK) deltok i sin første turnering noen gang. Det holdt til en fin fin åttendeplass på +1.

Vi gratulerer alle med innsatsen.

Turneringsleder Owe Stangeland deler ut premiesjekkene til John Hansen (i midten) og Trond Samuelsen. Foto: Ulf Grefsgård