Rett i koppen på hull 13

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 15. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Årets andre Smerta Hole in One er i boks. Søndag 12. mai prikket Ski GK`s Didrik Støer Hagen blinken på mesterlig vis.

Et helt perfekt slag

Nå er ikke hull 13 (hull 4 back) Smertahullet med flest hole in ones, men med et perfekt slag er alt mulig. Vel oppe på utslaget falt valget til Didrik på PW`en, og med det reneste slaget han sannsynlgivs noen gang har slått, sendte han ballen skyhøyt i været og med perfekt retning.

- Jeg trodde først den ble litt kort, men den spratt perfekt på green to ganger og rett i koppen. Det var en utrolig god følelse, noe jeg aldri trodde jeg skulle få oppleve, forklarer Didrik.

Ski GK`s Kjell Engh gikk i flighten og var vitne til slaget. Han kom løpende opp for å  rapporterte om en utrolig flott Hole in One.

Gratulerer så mye Didrik. Så fortjent, så fortjent. HO`en er meldt inn til Golfforbundet, gavekort på hotellweekend for to på valgfritt Thon hotell er på vei, og navn mm. kommer på HiO tavla på klubbhuset.