Gjest

Gjestespillere er hjertelig velkommen på Smerta.
Du finner oss kun 7 minutter med bil fra Ski sentrum. Det er god plass til parkering. En runde på 9 hull tar ca. 2 timer for en firerball. 1,5 timer hvis du går alene.

Greenfee

GJESTESPILLERE

9 hull 275,-
18 hull 425,-

Norsk senior golf - (NSG) kort gir inntil 3 ganger spill på banen mot 50% av vanlig greenfee (kun for 18 hulls runder) alle dager, med utslag mellom 08.00 og 14.00.  OBS! NSG spillere må booke som NSG medlem i golfbox og registrere runden i NSG appen. Betaling på klubbhuset.

Innehavere av Golfamore/Golfheftet gis 50% rabatt på en 18 eller 9 hulls runde pr år. Tilleggstjenesten Golfamore + gir muligheten til å spille om igjen til halv pris til utvalgte tider. Rundene må registreres i Golfamore appen og betales på klubbhuset.

Spillere med fullt medlemskap i Askim GK, Krokhol GK og Borregaard GK spiller gratis på Smerta. For Askim og Krokhol gjeder fritt spill i perioden 1. mai - 15. oktober.

Junior gjestespillere 50% rabatt.

LEIE AV GOLFBIL

9 hull 200,-
18 hull kr. 300,-

Rabatt ved fremvist legerklæring.

Det gis ikke rabatter ved turnering! Rabatter kan ikke kombineres. Prisen som oppgis i kafeen eller på terminal ved betaling er gjeldende.