Bli med på Alf Henriks Winter Challenge på Follo golfsenter

Av: Alf Henrik Hansen  |  Publisert: 13. oktober 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du ikke lagt køllene på hylla for sesongen, men ønsker å holde svingen ved like gjennom vinteren får du her et tilbud. Delta på: Alf Henrik`s Winter Challenge som arrangeres i samarbeid med Follo golfsenter. Vi har det litt varmere enn på bildet, men vann er i spill. Første spilleuke starter 24. oktober. Se vedlegg for mer informasjon.

For medlemmer av
Ski golfklubb og alle andre
Bli med og spill når du har anledning
  1. Bestill spilletid på simulator (Follo golfsenter)
  2. Meld deg i skranken og angi at du skal spille Winter Challenge og betal kr. 150,- i startkontingent første gangen.
    Registrer HCP første gangen og få tildelt Inne-HCP.
  3. NB! Vi prøver et nytt oppsett på Utslagssted og spillehandicap i år.
    Herrer fra spiller fra PRO med fullt handicap (Utehandicap = Spillehandicap)
    Damer fra Rødt /Ladies) med fullt handicap.
    Herrer 75+ spiller fra Gult (Amateur) med fullt handicap.
    Herrer 80+ kan velge å spille fra Rødt (Ladies) med ¾ av ute-handicap
    Handicap reguleres etter hver runde.
  4. Møt opp og spill angitt runde
    Banene som skal spilles de enkelte ukene oppgis i skranken og finnes på hjemmesiden til Follo golfsenter.
  5. Skriv ut scorekort etter runden og lever i resepsjonen
  6. Vi spiller netto slag. Handicap (Antall slag) legges inn ved oppsett av bane.
    Premiering til beste Netto resultat hver uke og beste Brutto resultat pr. måned
    Premiering til beste Netto spiller i sesongen (Beste gjennomsnitt av minimum 10 runder)
  7. Følg med på hjemmesiden til Follo golfsenter for resultater

Tar sikte på at første runde starter opp 24. oktober 2022 og holder på til siste uke i mars/Påske.