Åpning av Gul 14

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 8. desember 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nytt gult utslag hull 14 - offisielt åpnet!

Endelig skjedde det! Litt over kl 14.30 i går ettermiddag, ble Gul 14 tatt i bruk ved at Pål Melbye fra Norges Golfforbund slo ut fra det nye utslagsstedet. "For et flott hull!" utbrøt han.

For å være nøyaktig er hull 14 nå blitt 11 meter lenger, altså 493 meter til midt på greenen. Vi har fått et nytt GUR-område på venstre side i form av den jordesnippen vi nå må slå ut over. Dette området vil bli pløyd, tilsådd og omgjort til rough til våren igjen.

Vognene bes vennligst parkert nede på "gamle" utslag 14 - og vi ber alle spillere om å være oppmerksomme på fotgjengere og annen trafikk på veien.