Årets fjerde Hole in One på Smerta

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 21. november 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Camilla Ramos Dahl har meldt seg inn i det eksklusive selskapet av spillere fra Ski GK med Hole in One.

Søndag 20. november, hull 4, med minusgrader og kjølig trekk i fra nord, visst Camilla akkurat hva som skulle til for å få opp temperaturen i flighten. 52 graders wedgen stod for pratingen, og med en nydelig landing og en vakker liten rull, var hotellweekend for to på valgfritt Thon hotell sikret. I følge vitnene snakker vi om et helt suverent slag. Vi gratulrerer!

HiO er meldt inn til golfforbundet, og bragden vil snart foreviges på HiO tavla på klubbhuset.