Årets herregolfer Lars Erik Møller

Av: Bodil Helgestad  |  Publisert: 2. oktober 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Herregruppa gjennomførte finalerunden lørdag 29. september. Etter en sesong med ukentlig konkurrering i tre prestisjetunge Order of Merit (OoM) lister, er det gjennom godt spill i finalerunden fullt mulig å gjøre betydelige forbedringer på listene.Vinner av Stableford-listen og Årets herregolfer ble Lars Erik Møller, som lå nede på 10. plass før finalerunden. Hans 35 poeng og andre plass i finalerunden holdt akkurat til seier, 0,7 poeng foran Bjørn Rojahn. Selve finalerunden ble vunnet av en "høst-fit" Tom Pettersen, med 40 poeng.Jan Olav Anseth vant både Eclectic-listen (-7) og Bruttolisten (fire slag foran Bjørn Rojahn). Bjørn ble også nr. 2 på Eclectic-listen (-5).På festmiddagen samme kveld ble Leif Oddbjørn Møller og Bjørn Rojahn tildelt premie for deltakelse på de aller fleste rundene og trofast oppmøte gjennom hele sesongen!Owe Stangeland mottok verbale blomster for sin innsats som turneringsleder og alltid like engasjert arrangør!