Veien til golf kurs (VTG) 2024

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 14. februar 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Har du planer om å begynne med golf? Da trenger du først et Veien til golf kurs. Nå er er datoene for årets VTG kurs på Smerta klare. Første kurs er lørdag 27. april.

VTG 2024

Kurset er tredelt

Første del gjennomføres som et e-læringskurs med vekt på innføring i bl.a. grunnregler og golfvett, og skal være gjennomført i forkant av praksiskurset (link mm. kommer i kursinformasjonen)

Andre del er et en-dags praksiskurs med instruktørveiledning på Ski golfklubbs bane på Smerta utenfor Ski.

Tredje del avholdes en uke eller to etter kurset som en liten oppfriskning på banen og/eller på driving rangen. Deltakerne får en egen invitasjon til dette. Varighet er 2-3 timer en hverdagskveld.

Påmelding Klikk på linken under eller gå til "kurs" fanen på hjemmesiden vår

Pris kr 1000/ 800 for henholdsvis voksne og junior/barn. Betales på klubhuset på kursdagen. Bedrifter som ønsker å sende en samlet gruppe på kurs kan kontakte oss for nærmere avtale.

Kursdatoer og påmeldingsskjema finner du her

Velkommen!