Driving range og treningsgreen åpen med restriksjoner

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 6. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Det er nå gitt mulighet for å åpne driving range og treningsområde - forutsatt at vi klarer å gjennomføre tilfredsstillende smitteverntiltak.

Styret har besluttet å åpne driving range og treningsgreen. Styret mener at de gjennomførte tiltakene er tilstrekkelig forutsatt at de blir etterlevd. Hvis det blir avdekket brudd på retningslinjene vil treningsområde og driving range igjen bli stengt med umiddelbar virkning.

Retningslinjer for bruk av driving range
  • Hold alltid minimum 2 m avstand til andre som trener samtidig
  • Benytt egen pose eller annet ved kjøp av baller fra ballmaskinen. Bøttene er fjernet
  • Betal med kontaktløst kort
  • Kun tillatt å slå baller fra bakken på mattene. Slag fra naturgress eller pegg er ikke tillatt
  • Bruk kølle for å legge ball til rette for slag. Unngå å berøre rangeballene med hendene
  • Ta med egen ballpose når treningen er ferdig
Retningslinjer for bruk av treningsgreen
  • Hold alltid minimum 2 m avstand til andre som trener samtidig
  • Koppene er hevet over greenoverflate for at ikke ball skal i koppen
  • Bruk kun egne køller og egne baller
  • Ikke tren med mer enn 2 baller samtidig
  • Husk å ta med ballene du har brukt når treningen er ferdig

Hjelp hverandre til å overholde retningslinjene slik at vi kan holde treningsområde og driving range åpen.