Eksklusiv Hole in One på hull nr. 3

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 4. juli 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Christian Nybø er fra i dag av en av få spillere som kan skryte av HiO på et par 4 hull. En helt ok start på sommeren det.

Gjestespillerne leverer

Det er alltid gøy når det kommer gjester på besøk og de drar hjem mette og fornøyde. Dette var andre gang Christian (Karasjok GK) var på Smerta, og den andre gjestespilleren i år som setter en HiO. Onsdag 3. juli 2024 blir en dag for minneboka. Godt levert!

Christians køllevalg falt på Driveren denne kvelden. Utslaget var bra. Ballen fikk en perfekt bue opp mot venstre side av greenen, og sakte, men sikkert, rullet ballen i hullet, som for dagen var plassert oppe til høyre på greenen.

Det er vanskelig å være 100 % sikker på at det er en HiO fra den avstanden, Men jubelen sto naturligvis i taket da ballen til Christian lå der han håpet at den skulle ligge.

Vitner til bragden var makker Daniel Engebretsen fra Groruddalen GK og ingen ringere enn banevert/marshall for kvelden Magnus Gulliksen. De var like imponerte begge to.

Som alltid blir det hotellovernatting for to på valgfritt Thon hotell i premie, samt registering hos NGF og navnet med gullskrift på HiO tavla på klubbhuset.

Gratulerer så mye Christian!