FJ golfsko-stand på Smerta - 13. mai

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 5. mai 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Fra kl 12 – 16 er det FJ Shoe Fitting i eget telt.

Samtlige tider for testing bookes på https://www.footjoy.se/sv_SE/event.html. Medlemmer kan  booke tid i kafeen.

Dere er selvfølgelig mer enn velkomne på ”drop-in” fitting om produktspesialisten er ledig. De kommer til å forsøke å avgrense teltet og fittingutstyret etter hvordan området er rundt.

Golf Nordic Open – turneringen skulle gått av stabelen denne dagen, men er blitt utsatt til vi får lov å ha konkuranser igjen.
Tore Halvorsen, som driver Golf Nordic, vil være tilstede hele dagen fra  kl 10 - hvis det er noen som ønsker å ta en prat om hva han har å tilby.

Mer info under bildet.
NO Instagram Stories 1080x1920.jpg

På grunn av koronaen må man være ekstra nøye med hygienen, som å vaske hendene og bruke håndsprit. Det vil være egen håndsprit på eventet, men det står også i kafeen. Man må unngå at noen som ikke har booket testing kommer og tar på utstyret. Dette for å minimere risikoen for smittespredning.

Hilsen Turneringskomiteen