Kampanje: - Ta med en nybegynnervenn på banen helt gratis

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 21. juni 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du invitere med deg venner og bekjente som aldri har spilt golf før, eller som kanskje bare har falt av lasset, til en gratis prøverunde på Smerta.

Lær og ha det gøy på banen sammen

Fredag 24. juni går startskuddet for årets Ta med en venn- kampanje.

Du har sikkert en venn eller flere som har vurdert å teste ut golf, men som kanskje ikke har turt å ta steget fullt ut? Nå kan du invitere med deg disse på en gratis 9 eller 18 hullsrunde på Smerta.

Det eneste vi krever er at den du tar med deg ikke er medlem av noen golfklubb. For dette er et tilbud for de som ikke har prøvd golf før, eller som har prøvd litt, men falt av lasset. Og vi tenker at hvis du er medlem et sted, så er du sannsynligvis godt igang med golfen allerede.

Det har gått ut en mail samtlige medlemmer (bortsett fra de aller yngste), med en invitasjonslink som kan sendes videre. Dere kan sende linken til så mange dere vil. Og dere vil få invitasjosmailen på nytt i midten av juli og i midten av august.

NB! Siden spamfilterne kan være overaktive, er det lurt å sjekke spaminnboksen eller reklameinnboksen.

Kampanjen gjelder ut året :-)

Lykke til, vi sees!