Karantenemesteren i putting

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 8. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ski GK arrangerer Karantenemesteren i putting med start søndag 10.mai kl 15:00. Runde: Putting 2020 - Kval 1

Meld deg på i Golfbox!
OBS: Covid19 restriksjoner gjelder

Turneringsavgift kr 100,-. Greenfee medlemmer kr 200.-.
Det spilles 4-baller. De 6 beste går videre til finalerunden.

Finalen spilles på puttinggreenen med 18 hull den 24/5.
Vinneren er den med færrest putter etter finalen. Vi spiller to-tre forskjellige puttelinjer på hver green.

Linjer og flaggplassering settes på morgenen.. Flaggplasseringen vil/ kan endres til andre runden og også til finalen.

Det er IKKE tillatt å prøve-putte på greenene på noe tidspunkt så lenge runden pågår. Brudd medfører 2 straffeslag pr green som testes.

Turneringen er ikke åpen for gjestespillere.

OBS! Man må IKKE ha grøntkort/VTG kurs for å delta i denne konkurransen. Ved påmelding (venteliste) gjelder "første mann til mølla"-prnisippet. Klubbmedlemmer går foran.

Premiering: Minimum 20% av finale deltakerne premieres.