Kjøp Golfhäftet og få med en Wilson golfhanske på kjøpet!

Av: Bodil Helgestad  |  Publisert: 23. mars 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Med Golfhäftet kan du spille på over 900 golfbaner i Europa for halv pris.

Kjære klubbmedlem!

Nå nærmer vi oss sesongstart! For noen kanskje sesongen allerede er i gang mens vi andre venter på at snøen smelter og gresset kommer fram. Uansett så lengter vi ut på golfbanen!
Mange har sikkert allerede begynt planeringen av årets golftur(er). Kjøper du Golfhäftet på din klubb i perioden 23 mars til 1 mai får du med en golfhanske på kjøpet. Med Golfhäftet kan du spille på over 900 golfbaner i Europa for halv greenfee. I Norge er det 74 baner som du kan spille for ½ greenfee. Det betyr att du får mer penger igjen til annet!

Husk! Du støtter klubben når du kjøper direkte av oss!

Om du kjøper Golfhäftet PLUS kan du spille ubegrenset antall ganger på de banene som tilbyr PLUS tider. Hvilke baner og tider hvor PLUS gjelder kan du se i Golfhäftet appen eller på http://www.golfhaftet.com/no/plus/information/. Golfhäftet PLUS kjøper du for 199 kr.

Du bestiller Golfhäftet 2018 og Golfhäftet PLUS enkelt ved å:

• Sende e-post til: postkasse@skigk.no