Klart for golf igjen

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 1. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Alle må sette seg inn i de nye reglene gitt av Norges Golfforbund.

Da er det i samråd mellom Helsedirektoratet, Norges Idrettsforbund og Norges Golfforbund åpnet for golf igjen.

Vi er pålagt begrensninger for i ivareta behovet for smittevern. Ber alle sette seg godt inn i og følge disse.

Retningslinjer for å begrense koronasmitte ved bruk av golfbanen finner dere her:

Gjør oppmerksom på at:
  • Flagg skal stå i hullet ved putting. Hullkopp er løftet over greenkant for å unngå at det hulles ut.
  • Toalettene er stengt - så utstyr for håndvask må eventuelt medbringes.
  • Det er ikke tilgang på drikkevann.
  • Kafé og kaffemaskin stengt.
  • Gobex terminal stengt - så starttid bookes i golfbox.
  • Driving range og treningsgreen stengt.
  • Unngå unødvendig opphold på anlegget før og etter runden.
 Greenfee betales med Vipps til Ski Golfklubb (86616) eller til konto 11004372974.

God runde!