Koronaviruset - Myndighetene viderefører forbudet

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 26. mars 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Forbud mot organisert idrettsaktivitet t.o.m. 13. april 2020.

Norges Golfforbund vil fortsette å jobbe hardt og kreativt for å få til løsninger så raskt som mulig, men inntil det foreligger vil NGF fortsatt anbefale at golfen forholder seg lojalt til nasjonale helsemyndigheters vedtak.

Ski Golfklubb deltar i dugnaden og styret har derfor besluttet å følge NGFs anbefaling og holder banen og treningsfeltet stengt for golfaktivitet frem til og med 13. april. NGF jobber for å finne løsninger som kan tillate golfspill før den tid - så følg med her, i golfbox eller på klubbens fb-side.

Klikk på https://www.golfforbundet.no/klubb/organisasjon/koronavirus/ for å holde deg oppdatert på siste nytt om koronatiltak fra NGF.