Morten Nøkleby med Hole in One på hull 4

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 24. mai 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

HiO`ene har en tendens til å komme i bolker. Denne var intet unntak. En liten uke etter forrige så satt den igjen.

Brusende følelse

Flagget stod til venstre  på green denne mandagen (20. mai)

Morten, som forøvrig er medlem i Ski GK, leverte et rent balltreff med pitching wedgen, der ballen landet litt venstre på green etter en høy ballbane. Startet lett rull mot venstre i retning hullet.

- Jeg trodde ballen skulle rulle rett frem i retning bunker, men den valgte istedenfor en venstre-rull og da den kom i nærheten av hullet «forsvant» bare ballen ut av syne, forteller Morten.

- Litt brusende følelse idet ballen droppet ned i koppen. Ble et par high-fives med mine to spillpartnere samt et par bilder etter at storfuglen på scorekortet var et faktum.

Vi gratulerer så mye. Spiller man mye golf så kommer til slutt den største fuglen av dem alle. HiO`en er registrert hos NGF, gavekort på valgfritt Thon hotell for to er underveis, og navn med gullskrift kommer på HiO tavla på klubbhset.