Norsk Seniorgolf gir anerkjennelse til banen vår.

Av: Bodil Helgestad  |  Publisert: 13. mai 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Følgende omtale stod på trykk på hjemmesiden til NSG etter turneringen 30. april.

Da redaksjonen er i «utlendighet»  gir vi her til beste rapport fra vår utmerkede turneringskoordinator Erik Økseter.
Under flotte forhold med masse grønt ble det spilt til dels meget god golf blant de 36 spillerne som stilte til start. Hele fem spillere fikk klare nedskrivninger av sitt handicap.
Hovedbudskapet fra dagens konkurranse er at kunstgress-greenene var meget gode å putte på. Inntil to spillere tok ordet etter premieutdelingen og proklamerte at nå må spillere slutte å frykte greenene på Ski GK. De var mye lik fine greener i Spania, med stimp på ca 10 vil jeg anta. Greenene er blitt litt mindre raske med årene, og er absolutt håndterbare!
Bortsett fra i klasse 4 der hjemmespillerne gjorde rent bord på pallen, var klubben overraskende beskjeden og slapp til spillere fra andre klubber øverst på pallen i de tre andre klassene.