NSG Lagmesterskap

Av: Bodil Helgestad  |  Publisert: 18. august 2019  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Ski GK stilte med to herrelag i 3. div. på Asker GK og et damelag i 2. div. på Skjeberg GK.

Lørdagen ble en våt affære, der regntøy og øvrig anti-vått utstyr ble virkelig utfordret.  Værgudene skånet spillerne søndag, og dag to ble gjennomført i til dels strålende vær.

På Asker endte Ski GK1 (Jan Olav, Bjørn S., Harald, Alf Henrik) på 7. plass av 17 deltakende lag.  Ski GK2 (Leif Oddbjørn, Bjørn F., Tore, Ragnar) ble nr. 16.

Damene (Tove Martinsen, Bodil Helgestad, Sissel Lilleøien Carlsen, Vigdis Grøstad) endte på 8. plass av 8 deltakende lag.

På bildet fra Asker: Jan Olav Anseth, Bjørn Spieler, Alf Henrik Hansen. Leif Oddbjørn Møller, Harald Haugan, Tore Hultmann, Ragnar Martinsen og Bjørn Forsmo.

For mer info, se seniorgolf.no