Ny golfbil til Ski GK - kun 2 dager igjen

Av: Bodil Helgestad  |  Publisert: 14. november 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi samler inn penger til ny golfbil. Vi ønsker at så mange som mulig skal kunne spille golf hos oss og må vi kunne tilby golfbil til spillere som ikke klarer å gå en hel runde. Den gamle bilen nærmer seg pensjonering.

Du kan bidra ved å gå inn på linken her https://www.spleis.no/search?query=ski+golfklubb og gi valgfritt beløp. Du finner spleisen vår også ved å gå inn på www.spleis.no og så søke opp Ski Golfklubb. Du kan oppgi navn eller være anonym.

Så langt har 28 givere bidratt med 14 200 kr. Alle bidrag kommer til golfklubben og blir øremerket «golfbil». Denne spleisen er med i «Klubben i mitt hjerte» og vi konkurrerer også om en premiepott på 100.000 kroner.

Har du ikke allerede bidratt så er det mulighet for å være med på spleisen frem til 15. november.