Så satt`n for Kåre-Andrè!

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 9. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Etter en liten periode med Hole in One tørke på banen, var det en hedersmann fra Ås som brøyt forbannelsen.

Kaffepausen gjorde susen

Mandag 7. oktober vil for alltid stå med gullpenn i minneboka til Kåre-Andre Svaheim. Første Hole in One er noe helt spesielt.

Etter en velfortjent kaffedrøs på klubbhuset sammen med gode golfkolleger, var det bare å kaste loss igjen på hull 10.

Kåre-Andrè (på bildet) saumfarte bagen, og plukket frem gap wedgen (54 grader). Et godt valg på dette hullet.

- Jeg kjente med en gang at dette var et rent og fint slag. Og skal man først gjøre en HiO, så er det jo litt ekstra moro at slaget føltes bra, smiler Kåre.

Harald Haugan var vitne til prikkskytinga.

- Den der kan jaggu gå i! Og jammen hadde Harald rett. Etter to sprett og en fin liten rull lå ballen pent i koppen.

Klubben gratulerer. HiO`en er registrert hos NGF, gavekort fra Thon Hotell Ski er på vei, og navneskilt i gull kommer snart opp på HiO tavla på klubbhuset.