Senior torsdagsturneringer - oppstart 7. mai

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 29. april 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Vi starter opp igjen med seniorturneringer for 50+, Formiddag (18 hull) og Kveld (9 hull), men med de vanlige korona-reglene - pluss noen til!

Meld dere på i Golfbox som vanlig!

Vi har ikke anledning til å bruke Gobex-systemet, og da må det føres vanlige scorekort - men kun ett scorekort pr flight.
Den som fører scorene (nr 1 i flighten) må deretter ta bilde av scorekortet med mobilen og sende det med navn på de som er i flighten til Sissel (turneringsleder mobil 982 10 180).
De som ønsker kan føre scorene direkte inn i golfbox på app i mobil, men det må fortsatt føres scorekort manuelt for hele flighten - og sendes bilde til turneringsleder.

I disse korona-tider kjører vi starttider, for vi kan dessverre ikke samles alle samtidig etter rundene.
Premieringene foretas torsdagen etter - eller ved en passende anledning.

Obs! Startkontingenten er kr 100,- som inkluderer Closest to Pin - på hull 1, samt Kaffe og Vaffel (e.l.) etter endt runde.

Husk - hold avstand og vask hendene - det er noen av reglene som gjør at vi igjen kan starte opp igjen med golf og turneringer!