Ski GK-medlemmer i NSG-turneringer

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 29. september 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

19.09.21: Oppdateres kontinuerlig. Landsfinalen + "perler" fra gode plasseringer i NSG-turneringer!

NSG Landsfinalen
Ski GK deltok med hele syv spillere, som har kvalifisert seg gjennom gode resultater gjennom sesongen.
Tom Pettersen fikk 2. plass i klasse 3.  Stein Rasch og Jan Olav Anseth deltok i klasse 4, og Tron Dahl i kl. 5.  Alf Henrik Hansen deltok i kl. 7, mens Bjørn Foss og Tore Hultmann deltok i kl. 8.

11. og 12. september Hakadal

Mange Ski-medlemmer deltok lørdag/søndag på Aas Gård GK i Hakadal denne helgen.
Søndag bl klasse 4 vunnet av Stein Rasch (86 slag - 3.pl lørdag med 87 slag) - mens Jan Olav Anseth tok 2.plassen (90 slag).
Tom Pettersen gikk på 83 slag og fikk en fin 3. plass i klasse 3.

25. august

Etter godt spill i NSG uttaksturneringer i vår og sommer, har Stein Rasch blitt tatt ut til landskamp mot Danmark i september, og Tove Mjelstad og Kristin Ohnstad har blitt tatt ut til landskamp mot Sverige.
Vi gratulerer med uttaket og ønsker lykke til!

7.-8. august Atlungstad og Mjøsen

Det var mange Ski-medlemmer som spilte Atlungstad og Mjøsen. Tron Dahl fikk en fin 2. plass i kl 5 på Atlungstad.

3.  august Nes uttaksturnering

Vi gratulerer Tore Hultmann med 1. plass i kl 8.
Bjørn Forsmo fikk en flott 2. plass og Kristin Ohnstad en fin 4. plass - begge i kl 5!

28.-30. juli - Bær Tour 1-3

Her ble det fine resultater med 3 plass i kl 5 av Tron Dahl på Haga. 3. plass i kl 4 av Jan Olav Anseth på Bærum samt en 5. plass kl 4 på Grini - også av Jan Olav Anseth.

22.-23. juli NSG Invitational 2021

Banene som ble spilt torsdag og fredag var Losby og Miklagard
Vi gratulerer Jan Olav Anseth med flott spill over 2 dager, og han avsluttet med 1. plass på Miklagard i klasse 3 netto (70).
Sammenlagt over 2 dager ble det en 5. plass.

15.-18. juli - Taiga-turen

Vi gratulerer Tom Pettersen og flere Ski-medlemmer med fine resultater på Taiga-turen.
Tom spilte helt topp i klasse 4:
1. plass i Trysil, 2. plass på Sorknes og 3. plass på Kongsvinger!

03. og 04.07.21 . Mjøsvikua
Kristin Ohnstad vant klasse 5 med -2 slag på Skei. Det ble også en flott 2. plass med par i klasse 5 på Mjøsen. Sammenlagt ble det en fin 2. plass i klasse 5 i Mjøsvikua.

22.06.21

Bjørn J. Foss hadde en fin runde på Drøbak, det ble en fin 2. plass i kl 8. Ble slått på målstreken av en med lavere hcp.
I samme turnering vant Bjørn Spieler kl 7 (som Drøbak-medlem).

Uke 25 : Sørlandsuka

Vi gratulerer Alf H. Hansen som deltok i klasse 7 med flotte resultater. Det ble 2. plass i Mandal (+6), 1, plass i Kristiansand (+6), 1. plass i Arendal (-1) og avsluttet med en 3. plass på Bjaavann (+7).

17.06.21
Vi gratulerer Bjørn J. Foss med 1. plass i klasse 8 på Østmarka i dag. Han gikk runden på 71 slag netto (-1).

06.06.21

Hansen slo til på nordvest-landet.
Vi gratulerer Alf Henrik Hansen med seier (-1 netto) i minitouren på Ålesund GK lørdag og ny seier (+4 netto) i Molde søndag, samt andre plass (+9 netto) på Kristiansund GK fredag.
Og dermed sammenlagtseier i kl. 7 i minitouren på nordvest-landet.

Skjeberg GK tok over helgens arrangement på kort varsel, og tro til med turnering for alle klasser både lørdag og søndag.
Vi gratulerer Vigdis Grøstad med -4 netto og seier i kl. 6 lørdag. En liten gratulasjon også til Bjørn Spieler, som lørdag fikk en fin andreplass i kl. 7 med +1 netto.

Generelt god deltakelse fra Ski GK’s medlemmer på Skjeberg i helgen.

30.05.21
Vi gratulerer Stein Rasch med solide +8 og seier i klasse 4 på Romerike GK søndag.
Helgens sesongåpning av NSG Sissener Classig Tour ble tilgodesett med knallvær og fine forhold både på Hakadal GK og Romerike GK.
Ski-spillere var med på å sette sitt preg på resultatlistene begge dager. En liten gratulasjon også til Tove Mjelstad med to tredjeplasser og Sissel L. Carlsen med en tredje plass på Hakadal.