Sommerspillerett 2023

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 31. mai 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Nå kan du spille så mye du vil på Ski (Smerta) fra 1. juni - 15. oktober for kun kr. 1600.

Er det trangt om plassen på hjemmebanen din i sommer?

Hos oss kan nyte golfen i ro og fred!

Det eneste kravet til sommerspillreett er at du er medlem i en annen klubb enn Ski GK og at medlemskapet ditt er et "medlemskap med fritt spill"

Bestill med epost til postkasse@skigk.no Før på navn, hjemmeklubb, medlemsnummer, og typen medlemsskap du har betalt for i 2023.

Pris: Kr. 1600 for voksne (over 18 år), kr. 800 for juniorer (8-18 år). Barn (under 8 år) gratis.

Du betaler i klubbhuset eller med VIPPS via hjemmesiden vår eller ved å scanne QR kode oppslått på klubbhuset.

NB! Hvis to juniorer, kan du betale med VIPPS for 1 voksen. Ved en eller tre junior, vennligst ta kontakt for praktisk ordning

Spilleretten aktiveres så fort vi har får bekreftelse på at det er betalt.