Startet helga med Hole in One

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 3. september 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Anita Kristensen ble dermed den femte med HiO på Smerta denne sesongen.

Full jubel

Etter uker med tvilsomme lavtrykk, var været helt uslåelige denne fredagen (1/9).

- Det var bare å kjappe seg hjem fra jobben for å få en ettermiddagsrunde i finværet, forteller Anita.

Og hvilken runde det ble.

Vel fremme på hull 9 falt valget på Driveren.

- Målet mitt var å slå meg inn på green, men å se den rulle rett i hullet var uvirkelig, sier hun.  Måtte bort å se at det var sant. Gleden var stor når det viste seg at det var Hole in One. Full jubel!!

Sånn skal det altså gjøres. HiO nummer 5 på Smerta denne sesongen, der tre av dem har kommet på hull 9.

HiO`en blir registrert hos NGF og ball og spiller kommer med gullskrift på HiO tavla på klubbhuset. Og så venter selvsagt gavekort med opphold for to på valgfritt Thon hotell.

Gratulerer Anita!