Tirdagsturneringene starter opp igjen 5/5

Av: Owe Stangeland  |  Publisert: 1. mai 2020  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Da er vi klare til å starte opp igjen. Sjekk i Golfbox for nye regler.I første omgang åpner vi kun for medlemmer.Medlemskapet må være betalt før start.

Tirsdagsturneringene Starter opp igjen i dag
OBS: Korona restriksjoner
1. Kun for Ski Golfklubb klubbmedemmer.
2. Score leveres på Golfbox mobil app. Last ned i god tid før start og bruk lenken i SMS for å legge inn score.
3. Den første spiller i hver flight fører 1 -et- score kort som backup, for hele flighten. Send bilde på mail 47265100Owe@gmail.com eller SMS til 472 65 100

?4. Lokaleregeler modifisert ihht. korona fra Golfforbundet er slått opp og må leses før runden starter.
5. Det blir ikke premieutdeling etter runden. Premiene vil bli utlevert i kiosken ved neste runde (Tirsdag)

Dame og Herregruppen har gleden av å invitere alle medlemmer til sesongens dyst på Smerta!

Vi spiller fortsatt hver tirsdag med løpende start fra kl. 1630. Det blir bergrenset antall spillerer.
Spilleformen er singel slaggolf med fullt hcp (det spilles med tre klasser).
A: Herrer opp til 36 hcp
D: Damer opp til 36 hcp
Over 36: Felles damer herrer

I tillegg blir det premiering for beste brutto slag, herrer og mulighet for å melde seg på Eclectic (Herrer)
På Eclecticen teller alle spilte godkjente runder hele sesongen.

Vi spiller annen hver tirsdag front 9 og back 9. Noen tirsdager blir det satt opp mulighet for å spille 18 hull. Da telles det en runde front og en runde back.
Spillere med handicap 37- 54 spiller egen klasse. (premiering ved flere enn 4 deltakere.

Herrer over 70 år kan velge å spille fra rødt begge klasser.
Det er premiering hver tirsdag for beste brutto og beste netto slag for herrer og beste netto slag for damer. Eclectic Premieres beste spiller pr 30/6 og beste 3 for hele sesongen. Premiene utdeles på avslutningen i september.
Tilleggs  konkurransen hver tirsdag closest eller longest kr. 25.-

Vi har allerede berammet finalen til lørdag 26. september.
Vi kårer Årets herregolfer brutto og netto.
Årets herregolfer blir den som har best netto score etter 5 runder front + 5 runder back + score Finalerunde (som spilles med utjevning)
Alle rundene teller på Eclecticen, inkudert finalerunden.
Finalen i år blir shotgun.