Vinterspill på Smerta 2023/2024

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 11. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

15. okotober går startskuddet for årets vinterspillsesong. Bestill nå!

Mange benytter seg av muligheten til å forlenge sesongen

Fra oktober og frem mot jul er banen ofte på sitt beste, og etter en lang vinter på sofaen eller andre steder, er det mange som synes det er deilig å få litt gressfølelse før resten av banene åpner. Helårsgreener gjør at vi kan tilby spill nær sagt hele året.  Derfor kan vinterspillerne våre melde om Hole in One på 1. juledag og spill på grønne fairwayer i midten av januar. Vel og merke når værgudene vil. For vi har som regel fortsatt litt snø om vinteren.

Innmelding og pris

Vinterspillet 2023/ 2024 går fra 15. oktober 2023 - 15. mars 2024

Pris: 1600 kr. Da spiller du så mye du vil i perioden (de som ikke tegner vinterspill kan betale vanlig greenfee)

Halv pris for juniorer opp til 18 år.

Vinterspill bestiller du ved å sende mail til
I mailen oppgir du
  • Navn
  • Hjemmeklubb
  • Medlemsnummer hjemmeklubb
  • Tidligere vinterspiller i Ski GK: JA/ NEI

Betaling

Vinterspill selges også direkte på klubbhuset. Da fyller du inn et lite skjema i skranken og betaler i kassa eller med VIPPS.

Du kan også betale med VIPPS hjemmefra via hjemmesiden vår: https://betaling.no/ski/golfklubb. Juniorer bes av tekniske grunner om å  ta kontakt med oss før betaling.

Bare vær klar over følgende når du tegner vinterspill

Alle som kjøper vinterspill får et eget tidsbegrenset vinterspillsmedlemsnummer i Ski GK. Bruk dette medlemsnummeret når du booker tid.

Banen måkes ikke ved snøfall, så du bestemmer selv om banen er spillbar. Ski GK gir ikke økonomisk kompensasjon ved lite spill pga. vær. Været kan vi dessverre ikke gjøre så mye med, så den risikoen tar du selv.

Ved slag fra fairway etter at gresset har gårtt i dvale, ber vi pent om at det brukes små kunstgressmatter. Mattene hentes ved klubbhuset eller tee 1 og tas med på runden. Og leveres tilbake når du er ferdig. Slag fra rough kan gjøres direkte fra gress året rundt.

Da gjenstår det bare å ønske lykke til med vinterspillet! Golf for alle, alltid!