Vinterspill på Smerta 2024/2025

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 12. oktober 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

15. oktober går startskuddet for årets vinterspillsesong. Forleng sesongen for en rimelig penge.

Mange benytter seg av muligheten

Fra oktober og utover er banen ofte på sitt beste. Og vinteren er heller ikke like stabil som før. Helårsgreener gjør at vi kan tilby spill nær sagt hele året, så lenge forholdene tillater det. Vi har hatt Hole in One på 1. juledag og spilt på grønne fairwayer i midten av januar. Men når det er sagt. Gode gammeldagse vintre eksisterer fortsatt, heldigvis.

Innmelding og pris

Vinterspillet 2024/2025 går fra 15. oktober 2024 - 15. mars 2025

Pris: 1600 kr. Da spiller du så mye du vil i perioden. De som ikke tegner vinterspill kan selvsagt spille de også, men da mot vanlig greenfee.

Halv pris for juniorer til og med 18 år.

Egne priser for samarbeidsklubbene våre.

Vinterspill bestiller du ved å sende mail til

postkasse@skigk.no

I mailen oppgir du
  • Navn
  • Hjemmeklubb
  • Medlemsnummer hjemmeklubb
  • Tidligere vinterspiller i Ski GK: JA/ NEI

Betaling

Betal vinterspillet med VIPPS hjemmefra fra hjemmesiden vår https://betaling.no/ski/golfklubb, eller scann QR kode ved inngangen til klubbhuset eller i skranken.

Du kan også kjøpe vinterspill direkte på klubbhuset. Da fyller du inn et lite skjema i skranken og betaler i kassa eller med VIPPS.

Bare vær klar over disse tingene når du tegner vinterspill

Alle som kjøper vinterspill får et eget tidsbegrenset vinterspillsmedlemsnummer i Ski GK. Husk å bruke dette når du booker tid. Da kommer prisen din opp med kr. 0

Banen måkes ikke ved snøfall. Du bestemmer selv om banen er spillbar. Ski GK gir ikke økonomisk kompensasjon ved lite spill pga. vær. Været kan vi dessverre ikke gjøre så mye med, så den risikoen tar du selv.

Slag fra fairway etter at gresset har gått i dvale, gjøres fra små kunstgressmatter. Mattene hentes ved klubbhuset eller tee 1 og tas med på runden. Og leveres tilbake når du er ferdig. Slag fra rough kan gjøres direkte fra gress året rundt.

Lykke til med vinterspillet!