Senior

Bridge

Bridgen starter opp igjen på Langhuset fra
tirsdag 5. oktober 2021.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Vi spiller hver tirsdag formiddag fra 10:00 til ca. 13:30.

Det koster kr. 50,- pr gang.
I den kontingenten inngår kaffe og kaker som Finn ordner.
Overskytende går til raus premiering ved sesongavslutning høst og vår.

Bridgegruppa ble satt i gang av Ebba og var opprinnelig ment for spillere i Ski Golfklubb som et sosialt tiltak utenom golfsesongen. Etter hvert har venner og bekjente av medlemmer kommet til, slik at vi i dag kan kalle oss en liten bridgeklubb. Det møter opptil 5 bord. Vi spiller for hyggens skyld. Noen har lang erfaring, noen har ikke spilt bridge på 50 år og noen har startet helt fra grunnen av. Men Dag og Olav holder minikurs, slik at nykommere raskt kommer inn i spillet og kan delta i turneringene. Alle kan få veiledning underveis i spillet.

Vi håper den gamle gjengen møter opp. Nye medlemmer er velkomne. Ta gjerne med venner. Noen har allerede sagt sin interesse, og til flere det blir, til lettere er det å få til en kursgruppe. Forkunnskaper er ikke nødvendig, bare du liker å spille kort. Hvis du er interessert i å se hvem som deltar, kan du gå inn på hjemmesida under Seniorer og se bridgeresultater.

Husk at Bridge er anbefalt, på lik linje med kryssord og Sudoku, for å vedlikeholde tenkemaskineriet vårt!

Ønsker du mere informasjon, så ring:
Dag Amund Lie, 908 82 145    /   Olav Hjerkinn, 907 38 949
Finn Halvorsen,  916 95 576