Nå starter vi opp med felles golftrening for medlemmene våre

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 26. august 2022  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Golf kan ofte være litt vanskelig i starten, men med enkel trening stiger golfgleden raskt. Nå inviterer vi til felles trening tilpasset nybegynnere og høyhandicapere.

Ski GK har fått mange nye medlemmer i år. Ikke minst juniorer. Derfor er det veldig gledelig å kunne invitere nye medlemmer til felles golftrening på Smerta utover høsten.

Treningen er i hovedsak myntet på nye spillere og høyhandicapspillere, men alle som vil er hjertelig velkommen.

Fellestrening er gøy og gir dessuten gode muligheter til å bli kjent med andre klubbmedlemmer. Og hvem vet; før man aner det har man kanskje fått seg noen nye spillpartnere. Golf er jo like mye en sosial som en individuell aktivitet.

Treningene er gratis for medlemmer i Ski Golfklubb.

Første trening blir søndag 4. september, kl. 15.00 på Smerta.

Her kan du lese mer om hva vi skal gå gjennom, påmeldingsfrist, mm.

Velkommen på trening!