Arbeider på banen

Av: Bodil Helgestad  |  Publisert: 6. september 2018  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Greenkeeper Rolandas er i ferd med å starte arbeidet med å gjøre banen best mulig til neste sesong. Det vi komme flere aktiviteter utover som vil innebære at trafikk over de områdene det arbeides med, må begrenses til et minimum. Det har vært arbeidet på utslagsstedene. Ute på banen vil jobben starte i overgangen i dogleggen på hull 2/11. Det blir satt opp sperrebånd og vi ber alle om å respektere disse slik at de områdene det arbeides med får sjanse til å gro. Vi beklager ulempene og takker for hjelpen.