COOP PRIX Open 2024

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 5. juni 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Lørdag 15. juni. Texas Scramble med fire på laget, fine premier og grilling og kos etter turneringa. Meld dere på!

Gjentar suksessen fra i fjor

Med fjoråret friskt i minnet, vet vi at det er mange som gleder seg til årets utgave av COOP PRIX Open

Nytt i år er at det spilles Texas Scramble med firemannslag.

Christian Andersson er sjef for COOP PRIX Hageveien, Nedre Hebekk. Han er rimelig ofte på Smerta og er og kjempegod klubbsponsor.

- I fjor så vi at Texas Scramble er den turneringsformen som flest liker. Vi fulltegnet turneringen da, forteller Christian.

- I år gjør vi en liten vri og arrangerer Scramble for firemannslag. Vi vil gjerne ha med så mange nye spillere som mulig, og da er firemannslag en fin måte å gjøre det på. Da blir det mye moro og lave kuldre. Eller hva med å kjøre hele familien på et lag? Eller vennegjengen? Det finnes mange morsomme lagkombinasjoner der ute, sier han.

Kald drikke og grillmat til alle

Juniværet i 2023 var mildt sagt varmt, og som den kloke mann Christian er, vanket det kald drikke (av ymse slag) til hardtgående spillere ute på banen. Klubben stilte med egen "cart guy" som kjørte rundt med forfirskninger. I år som i fjor blir det kald drikke underveis, uansett vær.

Siden det er shotgun start (dvs. at alle lagene starter på hvert sitt hull og roterer) er alle lagene ferdig samtidig. Da blir det felles premieutdeling på terassen og grilling etterpå. COOP PRIX Hageveien stiller med grillmat og annet tilbehør.

Som seg hør og bør blir det baguett og mineralvann ved runding. Uten næring ingen birdier.

Og så blir det selvsagt closest to pin, closest to line og longest drive underveis, med fine premier til vinnerne.

Så ikke nøl med å melde dere på. Dette blir gøy.

Man kan melde seg på som enkeltperson eller man kan melde på hele laget. De som melder seg på som enkeltperson, vil turneringsledelsen finne et lag til.

Meld dere på her

Påmeldingsfrist: Torsdag 13, juni kl 18.00