Årsmøte torsdag 25. mars - på Teams

Av: Sissel Carlsen  |  Publisert: 18. mars 2021  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Styret besluttet på møte tirsdag 16. mars at Årsmøtet i Ski Golfklubb gjennomføres torsdag 25. mars kl 18.30 på Teams (elektronisk).

Alle som ønsker å delta på møtet må melde seg på i golfbox der Årsmøtet er lagt inn som eget arrangement under klubbturneringer. Det åpnes for påmelding torsdag 18.mars og påmeldingsfrist er onsdag 24. mars kl 12.00.

Alle som er påmeldt i golfbox får i løpet av 24. mars tilsendt epost med nærmere informasjon og med link for å bli med i møtet.

PS! Dere kan delta i møtet via PC/Mac, nettbrett/iPad eller telefon, og dere må ikke ha installert Teams på enheten dere skal bruke for å delta i møtet.

Årsmøtedokumentene ligger i dokumentarkivet på hjemmesiden. Om du ikke har tilgang kan du klikke på linken her for å få tilgang.

Vel møtt.

Styret