Follo mesteren putting 2018

Arrangeres 21. juli på Ski golfklubb

Follo mesteren, Putting 2018
Turneringsavgift kr 150. Greenfee gjester og Greenfee medlemmer er kr 200.-
Det spilles 4 baller. Det spilles med cut og finale på de fire beste og alle som er et slag dårligere score enn den som leder etter runde en.
Finalerunden spilles på hull 1, 4, 6, 8 og 9 (2 puttelinjer pr hull totalt 10)
?Ved lik score etter finalehullene brukes hull 9 til "Play off"

Vi spiller to forskjellige puttelinjer på hver green. Linjer og flagg plassering settes på morgenen den 21/07. Flaggplasseringen vil /kan endres til finalerunden.
Det er IKKE tillatt å prøve putte på greenene på noe tidspunkt så lenge runden pågår. Brudd medfører 2 straffeslag.
Turneringen er åpent for gjestespillere. Ta med noen du kjenner

OBS. Man må IKKE ha grøntkort/VTG kurs for å delta i denne konkurransen. Ved påmelding (venteliste) gjelder "første mann til mølla" prnisippet. Klubbmedlemmer går foran.
Premiering:
20% av deltakerne