Klubbmesterskapet 2024

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 16. august 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Neste helg braker det løs. Er du med?

Klubbmesterskap i putting fredag 23. august

Vi starter som vanlig lett opp på fredag ettermiddag med puttingmesterskapet. Her spilles det i to klasser. Junior (opp til 18 år) og senior (19 år og oppover). Alt spill foregår på greenene, og det er ingen krav til annet enn putterferdigheter.

Du kan melde deg på frem til 23. august kl. 12.00. Påmelding i Golfbox, via hjemmesiden vår, eller følg linken foran. Se også gjerne under fanen "turneringer".  Der finner du online påmelding til alle sesongengs turneringer.

Klubbmesterskapet lørdag 24. og søndag 25. august

I selve klubbmesterskapet er det vanlig golf som gjelder. Det er lagt opp til klasser som passer for alle. Jente og gutt junior (13 - 19 år). Dame og herre, dame og herre senior (50+), dame eldre seinor (60+) og herre supersenior (70+).

Du kan velge om du vil spille slag for slag (brutto) eller om du vil spille på handicapet ditt (netto). Det kåres vinnere i alle klasser. Spillere med handicap over 36, spiller med HCP 36 i turneringen.

Påmelding frem til 22. august kl. 15.00.

Ung eller eldre, ny eller erfaren. Klubbmesterskapet er golfnorges 17. mai!

Herlig ekstrapremie!

I forbindlese med at Oslo Golfklubb fyller 100 år inviteres alle de nye klubbmesterne (vinnerne av bruttoklassen damer/ herrrer 2024) til en egen turnering på Bogstad. Klubbmesternes Mester!

Tuneringen går av stabelen lørdag 28. september. I følge arrangøren vil det være flrere overaskelser underveis til spillerne. Mao. verdt å kjempe for

Her kan du lese mer