Nå blir det fint på banen

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 12. mars 2024  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Dugnadsgjengen er i gang med våronna.

En jobb for alle

Som seg hør og bør pleier vi å hedre dugnadsfolket! Naturen går sin gang, og uten deres nensomme håndlag med sager, kantklippere og tilhengere, hadde det ikke sett like bra ut på banen.

Og gjett hva; Det trengs alltid hender til å utføre store og små oppgaver i klubben. Så hvis du har lyst til å bli med i et hyggelig felleskap, er det bare å ta kontakt.

Dugnadsgjengen på bildet er, fra venstre: Bjørn Forsmo, Enok Fredriksen, Kjell Eng, Per Lillegård, Thor Erling Olsen, Øystein Simensen, Frode Martinsen, Egil Ødegård, og Ørjan "Kvist`n" Kvist.