Årets to siste turneringer!

Av: Ulf Grefsgård  |  Publisert: 3. oktober 2023  |  Siste nyheter  |  Arkiv

Til helga avslutter vi av turneringssesongen med nattgolf og flaggkonunkurranse. Fortsatt mulig å melde seg på.

Stemningsfull nattgolf fredag 6. oktober

Pga corona mm er det noen år siden sist det var nattgolf. Men nå skjer det. Turneringen starter kl. 20.00, altså godt etter mørkets frembrudd. Det spilles Texas Scramble med tomannslag, og hodelykt er selvsagt fy fy. Her går det i fakler rundt banen, selvlysende baller og blinkende flaggstenger. Og etter en kjølig kveld på banen blir det varm Trondhjemssodd på klubbhuset når alle er ferdige. Blir ikke bedre!

Flaggkonkurranse søndag 8. oktober

Flaggkonkurransen er tradisjon i Ski GK. Spillet starter kl. 11.00. I flaggkonkurransen dreier det seg rett og slett om å komme lengst avgårde  med de tildelte slagene du har til daglig basert på HCP ditt. Når det siste slag ditt er slått, settes flagget ditt i bakken. Så er det bare å håpe at ingen baller passere flagget ditt.

Påmeldingsfristen er henholdsvis 5. og 7. oktober kl 12.00.

Dere kan melde dere på her

Lykke til!